Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2015 19:48 - Facebook са големи мошеници
Автор: miladinova Категория: Други   
Прочетен: 2017 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Дълго време имах профил във Facebook и никога не са ми правили проблем. После изведнъж поискаха нещо да ми проверяват. Трябвало да разпознавам снимки. Луди ли са? Имах близо 5000 приятели, всеки от тях с по няколко хиляди снимки. Как ще ги разпознавам? Поне да бяха дали снимки на хора, а те разни цветенца, каквито всеки има.

Естествено, не потвърдих и ми пуснаха съобщение, че ако искам да запазя профила, трябва да им изпратя снимка на личната си карта. С изричното условие да се виждат ясно всички надписи. Представяте ли си? За някакъв скапан профил да ми искат данни, каквито може да поиска само полицията! Леко да не им ги изпратя. Tочно никога! Tака загубих профила.

Реших да направя нов. Оказа се, че старата ми поща вече се използва. Значи изтриха профила, но пощата се води използвана. Егати скапаната система! Направих нов имейл, но ме контрираха, че е невалиден. В първия момент повярвах и специално за тях направих още един имейл. Пак същото – невалиден. Като резервна опция искат телефон. Чак тогава загрях – нарочно лъжат, че имейлите са невалидни, за да им дам телефона си.

Това е някаква лудост. Кое ги кара да мислят, че ще се доверя на непознати хора, които дори не виждам, и ще им дам лични данни, вярвайки на обещанието да ги изтрият, след като ги видят? Ама вярно тия от Facebook са напълно луди!

Мога и без профил, но лични данни няма да им дам. Cигурна съм, че повечето хора ще реагират така, при което участниците във Facebook рязко ще намалеят. Tогава на кого ще досаждат с тъпите си реклами? Ще им се наложи да не искат чак толкова подробни данни или другият вариант е просто да закрия мрежата, оставайки без работа.






Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miladinova
Категория: Други
Прочетен: 39316
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 153
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930